Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Elementary – pilot review


Η ιστορία όπως όλοι φαντάζονται είναι αυτή του Sherlock Holmes και του Dr Watson. Η διαφορά της σειράς αυτής είναι ότι διαδραματίζεται στην Νέα Υόρκη και ο Dr Watson …είναι γυναίκα και μάλιστα η Lucy Liu. Αν μου άρεσε ?



Σε γενικές γραμμές… ναι. Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μου άνοιξε την όρεξη να δω το βρετανικό Sherlock και να κάνω τις απαραίτητες συγκρίσεις. Οφείλω βέβαια να ομολογήσω ότι πάντα ήμουν σκεπτική με το θέμα Sherlock και ίσως γι’αυτό μέχρι στιγμής δεν έχω διαβάσει βιβλίο ούτε έχω δει ταινία ή σειρά σχετική. Ο πρωταγωνιστής Jonny Lee Miller είναι όσο πρέπει κυνικός (ίσως και λίγο παραπάνω), η Lucy Liu λίγο αδιάφορη και ο Aidan Quinn επιβλητικός όσο αρμόζει στο όνομα του.

Το πρώτο επεισόδιο μας συστήνει τον Sherlock Holmes, έναν πρώην detective ανθρωποκτονιών της Scotland Yard ο οποίος είναι πλέον σύμβουλος στο NYPD αλλά και recovering addict. Κάπου εκεί μπαίνει και η Joan Watson, μία πρώην χειρουργός που έχει προσληφθεί από τον πατέρα του Holmes για να τον “προσέχει” από πιθανές κακοτοπιές.

Η ιστορία του πιλότου είναι ενδιαφέρουσα αλλά με όλες  τις crime solving σειρές που έχουμε δει μέχρι στιγμής, όλοι  πλέον ψάχνουμε για χημεία πρωταγωνιστών και  ευρηματική σκηνοθεσία. Η σκηνοθεσία δεν με απογοήτευσε (έχει κάτι από το σκοτεινό του CSI NY) αλλά η χημεία ήταν ανύπαρκτη (τουλάχιστον στον πιλότο). Η σειρά κάνει επίσημη πρεμιέρα στο CBS στις 27  Σεπτεμβρίου και η πρώτη σεζόν περιλαμβάνει 13 επεισόδια.

Πηγή : abouttvseries.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου